לברדור – למה הוא יכול להתאים לנו?

תוכן עניינים

כשמחפשים לאמץ כלב הביתה, נהוג להתייחס למאפיינים ספציפיים לפני שמגיעים להחלטה איזה כלב לקחת. רוב האנשים מתייחסים למאפיינים כגון התנהגות, גודל, התאמה למקום המגורים, מראה, קשר וכימיה עם בני אדם ואופי הטיפול הנדרש לכלב. אלו מאפיינים בסיסיים שמקיפים למעשה את כל מה שצריך לדעת וכן את כל מה שצריך לעשות בשביל לגדל ולטפל בכלב בצורה נכונה.

אחד הכלבים שעונים לכל המאפיינים האלה בצורה חיובית ורלוונטית לגידול בתנאים שונים הוא כלב לברדור. מדובר בגזע מאוד פופולארי במדינות מערביות רבות, בין היתר בארה"ב, בריטניה, קנדה וכן בישראל. מדובר בכלב מאוד נוח ופשוט לטיפול וגידול. הוא כלב רגוע מאוד, ידידותי לסביבה, יש לו מזג נוח, וכן מדובר בכלב מאוד חכם. לראיה, הוא משמש לכלב נחייה לעיוורים, וכן הוא משמש משטרות רבות בעולם לצורך גישוש, גילוי חומרי נפץ וסמים, חילוץ והצלה.

כשאנחנו מחליטים לאמץ כלב, כאמור, עלינו לוודא שהוא יכול להתאים למבנה בו אנחנו מתגוררים ולבני המשפחה. אין ספק שלברדור יכול להתאים לכל מקום, בין אם זו דירה ובין אם זה בית פרטי. אומנם מפאת גודלו, ומעצם העובדה שהוא אוהב לשחק, ייתכן מאוד שהוא ישתלב טוב יותר בבית עם חצר, אך גם בדירה הוא ירגיש בנוח. כאמור, הוא כלב מאוד ידידותי לסביבה ויכול להתאים למגורים עם מבוגרים וילדים.

מעט על מאפיינים של לברדור

זכר לברדור שוקל בין 27 ל-35 ק"ג, בעוד שנקבה שוקלת בין 25 ל-32 ק"ג. הגובה שלהם נע בין 55 ל-65 ס"מ (תלוי במין). יש לו פרווה קצרה שמגיע בצבעים שחור, חום או צהוב, יש לו מראה שמח ולבבי, והוא נחשב לכלב מאוד יפה.

תוחלת החיים של לברדור היא בין 10 ל-16 שנה. בכללי, הוא נחשב לכלב בריא שאיננו זקוק לטיפולים מיוחדים. יחד עם זאת, עם הגיל, סביר להניח שמצבו הבריאותי ישתנה ויש לקחת את זה בחשבון.

מבחינת האופי שלו, כאמור, זה כלב שקט, נוח, אפשר להשאיר אותו לבד בבית מבלי לחשוש שהוא יתפרע ויהרוס דברים. הוא מאוד אוהב לשחק, לטייל, לרוץ, וכן הוא מאוד אוהב לשחות, אז משתלם לקחת אותו איתכם לים או למקומות אחרים בהם הוא יכול להיכנס למים ולטבול את עצמו. אל תחששו לאפשר לו לעשות את זה.

איך מטפלים בלברדור בצורה נכונה

כפי שציינו, כלב לברדור הוא בריא מטבעו ואין מה לחשוש מבחינה זו. יחד עם זאת, כמו הרבה כלבים אחרים הוא עלול לחלות או להינזק בצורות שונות, מה שיחייב לטפל בו באופן כזה או אחר. הדרך הנכונה לעשות זאת, היא באמצעות ווטרינר מנוסה המחזיק קליניקה קרוב למקום מגוריכם, וכן לרכוש ביטוח בריאות לחיות מחמד, על מנת ליהנות מהשתתפות של חברת הביטוח בעלויות הטיפול השונות.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מאלפי כלבים

למה כדאי לשקול קורס אילוף כלבים?

קורס אילוף כלבים היא החלטה שיכולה להשפיע עמוקות על רווחת הכלב שלכם ועל איכות הקשר שלכם איתו. על ידי הרשמה לתוכנית אימונים, אתה לא רק משקיע בעתיד של חיית המחמד שלך אלא גם בצמיחה ובהתפתחות האישית שלך.

חתול שמח

היתרונות של פנסיונים לחתולים

כאשר מחויבויות החיים מרחיקות אותנו מהבית, אנו מוצאים את עצמנו נקרעים בין האהבה שלנו לחברים החתוליים האהובים שלנו לבין המחויבויות המקצועיות או האישיות שלנו.הבטחת רווחתם של חברינו החתוליים היקרים הופכת לעדיפות עליונה. זה המקום שבו פנסיונים לחתולים באים להצלה, ומספקים סביבה בטוחה ומטפחת לבן לוויה הפרוותי שלך בזמן היעדרותך. במאמר זה, נתעמק בשירותים וביתרונות המדהימים שהמוסדות הללו מציעים, כדי להבטיח שהחתול שלך יקבל את מירב הטיפול והתשומת לב, ונבין מדוע הם מציעים את הטיפול והנוחות המרבית עבור בן משפחתך החתולי.

מיטה לכלב

מיטה לכלב – מהי המיטה המושלמת?

קבלת פנים של חבר פרוותי לביתך מביאה שמחה ללא גבול, והבטחת רווחתו תהיה בראש סדר העדיפויות. היבט מכריע באושר של חיית המחמד שלך הוא שנת לילה טובה, ומציאת מיטת הכלב המושלמת היא המפתח. במדריך המקיף הזה, ננווט בעולם המגוון של מיטות כלבים, ונציע תובנות והמלצות חשובות כדי להפוך את מקום המנוחה של הגור שלך למקלט של נוחות.

כלב

גדר גורים – דרך מושלמת לשלוט בכלב שלך

הכנסת בן לוויה חדש של כלבים לביתך היא אירוע משמח, אבל זה כרוך באחריות. כדי להבטיח דו קיום הרמוני, שליטה בשימוש בגדר אילוף כלבים היא חיונית. מדריך זה בוחן את היתרונות והחסרונות של ניצול יעיל של גדר אילוף כלבים.