ציוד ומזון לבעלי חיים

תוכן עניינים

לא רק הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם. משחר קיומנו כבני אדם, אנו נרגשים לגדל ולטפל בבעלי חיים מכל מיני סיבות. אם בעבר זה היה בעיקר לספק את צרכינו הקיומיים כמו תחבורה באמצעות סוסים וחמורים או שמירה באמצעות כלבי שמירה, הרי שהיום אנו מגדלים חיות כי אנו אוהבים לחיות לצידם. אך לגידול ואילוף בעלי חיים יש כמובן מחיר – אחראיות. האחראיות של הטיפול, הגידול והשמירה על בעל החיים היא על כתפיו של האדם, כמובן. זה כולל לדאוג לו לכל צרכיו – אוכל, שתיה, לינה, משחק וכל מה שהוא אוהב לעשות. את כל מה שצריך לרכוש עבור בעל החיים שלכם תוכלו למצוא כמובן אצל חנות חיות בירושלים.

 

איך בוחרים מזון בריא לחיית המחמד שלכם?

כל בעל חיים אוכל את המזון הראוי לו מטבעו. אנו רגילים לראות בסרטים ובסדרות שבעלי כלבים או חתולים נותנים להם שאריות מזון תוך כדי ארוחה או אחריה, אך לא תמיד זה נכון וראוי וכל שכן לא בריא עבורם. רק מזון המיועד לבעל החיים על פי ההרכב התזונתי הבנוי במיוחד עבורו שנוצר בתנאים אופטימליים זה הדבר שהם צריכים לקבל. מזון לכלבים לא יכול להיות מיועד לחתולים ולא להיפך, למרות ששניהם אוכלי בשר. גם בתוך המין, למשל כלבים, יש מזון המיועד לגזעים שונים, מזון לגזעים קטנים או גדולים, מזון לבעלי אלרגיה ועוד. שאלו את המוכר בקרב חנות חיות בירושלים לגבי סוגי המזונות לבעל החיים שלכם ופרטו בפניו את מינו וסוגו על מנת שהוא יוכל לבחור עבורכם את המוצר הכי נכון.

אילו מוצרים טבעיים יש לכלבים וחתולים

כמו שאנו בני האדם מעדיפים את האוכל שלנו טבעי ולא מתועש, ככה גם החברים על ארבע שלנו. חנות חיות בירושלים מציעה עבורכם שפע של מוצרים טבעיים לכלבים, חתולים ובעלי כנף. למשל, לכלבים אפשר להציע חטיפים דמויי עצם העשויים מחומרים טבעיים ובריאים בלבד. אפשר להגיש לו "חטיפים" של בשר בצורות שונות ובכך לגוון לו את התפריט. עוד מוצרים טבעיים שיכולים להתאים בתוך הבית זה ארגז חול לחתולים. כידוע, החתול היא חיה נקיה מאוד ובניגוד לכלבים אינה עושה את צרכיה בצורה גלויה. היא זקוקה לחול על מנת לכסות את הצואה, ולכן חנות חיות בירושלים מציעה סוגים שונים של חול כך שניתן לדמות את החול שבחוץ – בפנים בתוך הבית.

טיפוח וחומרי הדברה לחיות מחמד

אנו אוהבים להתקלח, זה ברור. כל יום אנו מסירים מעצמנו את הלכלוך שהצטבר. גם לבעלי החיים שלנו יש צורך כזה להיות נקיים. יש לחיות מחמד כינים וקרציות שלא מצויות אצל בני אדם ולא ניתן להסיר אותן בדרכים רגילות עם סבונים רגילים וזרם מים. על מנת להסיר טפילים וקרציות מכלבים וחתולים, חשוב לרכוש את חומרי ההדברה המתאימים להם, וחשוב שלא יהיו בהם חומרים מסוכנים ואלרגניים עבורם.

חטיפים וצעצועים לציפורים

יש לכם תוכים? ציפורי שיר? נהדר. בנוסף לשירים ולציוצים שתשמעו כל בוקר, בתמורה תעניקו להם טיפול מפנק במיוחד. התוכים, במיוחד, הם בעלי חיים נבונים במיוחד בקרב בעלי הכנף, ולא מתחשק להם לבלות את כל זמנם בתוך הכלוב בחוסר מעש. תפנקו אותם עם צעצועים ומשחקים שינעימו את זמנם בפנים. אפשר לרכוש להם עמודי שיוף כך שיוכלו לשייף את המקור שלהם, תכונה המצויה בקרב תוכיים רבים, אפשר להציב להם בתוך הכלוב חבלים וחישוקים מיוחדים שיוכלו להיכנס דרכם ולעמוד עליהם, ועוד. תשקיעו בבעלי החיים שלכם וכמובן שתזכו לקבל מהם אהבה חזרה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מאלפי כלבים

למה כדאי לשקול קורס אילוף כלבים?

קורס אילוף כלבים היא החלטה שיכולה להשפיע עמוקות על רווחת הכלב שלכם ועל איכות הקשר שלכם איתו. על ידי הרשמה לתוכנית אימונים, אתה לא רק משקיע בעתיד של חיית המחמד שלך אלא גם בצמיחה ובהתפתחות האישית שלך.

חתול שמח

היתרונות של פנסיונים לחתולים

כאשר מחויבויות החיים מרחיקות אותנו מהבית, אנו מוצאים את עצמנו נקרעים בין האהבה שלנו לחברים החתוליים האהובים שלנו לבין המחויבויות המקצועיות או האישיות שלנו.הבטחת רווחתם של חברינו החתוליים היקרים הופכת לעדיפות עליונה. זה המקום שבו פנסיונים לחתולים באים להצלה, ומספקים סביבה בטוחה ומטפחת לבן לוויה הפרוותי שלך בזמן היעדרותך. במאמר זה, נתעמק בשירותים וביתרונות המדהימים שהמוסדות הללו מציעים, כדי להבטיח שהחתול שלך יקבל את מירב הטיפול והתשומת לב, ונבין מדוע הם מציעים את הטיפול והנוחות המרבית עבור בן משפחתך החתולי.

מיטה לכלב

מיטה לכלב – מהי המיטה המושלמת?

קבלת פנים של חבר פרוותי לביתך מביאה שמחה ללא גבול, והבטחת רווחתו תהיה בראש סדר העדיפויות. היבט מכריע באושר של חיית המחמד שלך הוא שנת לילה טובה, ומציאת מיטת הכלב המושלמת היא המפתח. במדריך המקיף הזה, ננווט בעולם המגוון של מיטות כלבים, ונציע תובנות והמלצות חשובות כדי להפוך את מקום המנוחה של הגור שלך למקלט של נוחות.

כלב

גדר גורים – דרך מושלמת לשלוט בכלב שלך

הכנסת בן לוויה חדש של כלבים לביתך היא אירוע משמח, אבל זה כרוך באחריות. כדי להבטיח דו קיום הרמוני, שליטה בשימוש בגדר אילוף כלבים היא חיונית. מדריך זה בוחן את היתרונות והחסרונות של ניצול יעיל של גדר אילוף כלבים.